söndag 7 oktober 2012

Always love, hate will get you every time!

Vilken super helg det varit! :)
I fredags var vi några stycken i Smedsby och spelade sällskapsspel. Jätte trevligt hade vi , det gör vi igen!
Vissa fortsatte till O´malleys 01-tiden men jag stupade i säng så fort ytterdörren smällt igen.
Sov som en stock till 10 nästa dag, skönt!

Lördagen började med att jag fixade ett stort frukostbord åt mig, syrran och syrrans pojkvän.
Sedan packade vi ihop och körde mot Jeppis och villan där vi bastade och fixade oss.
18 började bröllopsfesten och 02.30 var vi tillbaka på villan.
Jättefin fest var det! 3 rätters middag och öppen bar, vad kan gå fel liksom ;)
Min faster grät sig genom hela middagen med alla tal och program. Hade själv svårt att hålla tårarna tillbaka vissa gånger..

Gissa hur glad jag blev när jag vaknade idag och märkte att jag inte var bakfull what so ever! (Trots den öppna baren). Tror jag har den mäktiga middagen och vattenkannan på bordet att tacka för det.
Kom hem för en stund sedan och nu ska jag gosa med Rufus och kolla en film jag precis köpte från Siwa för 2 €.  Sedan ska jag för en gångs skull fixa till en ordentlig middag fast det är söndag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar