onsdag 3 oktober 2012

Party like a rockstar (?)

Det märks att helgen gick i festens och inte sömnens tecken,
sjukt vad trött jag har varit den här veckan!
Har somnar 21-21.30 varenda kväll och då har jag tvingat mig att vara uppe så "länge".
Skulle bra ha kunnat gå och sova redan vid 20..
Som tur har jag kvällsskift imorgon och får sova enda till halv 10, skönt!

Man märker att man börjar bli gammal då det tar en vecka (okej lite överdrivet)
att bli återställd efter en helgs festande.
Har bestämt mig för att ta en lugn höst/vinter från och med nu och bara festa till det om det händer något riktigt roligt. Har ju sällan kul på krogen mera så det känns bara onödigt att vara bakfull hela söndagen då.
Ska också börja tänka mera på vad jag äter och försöka vara utomhus mera.
Ta bättre hand om mig själv helt enkelt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar